Jak usunąć opinie z Google w wizytówce firmy?

Obecność firmy w sieci daje nam możliwość dotarcia do szerokiej grupy klientów. Dziś praktycznie każdy potrzebne informacje szuka w Internecie, dlatego firma, która chce działać na szerszą skalę, musi zaznaczyć swoją obecność w sieci. Tym co decyduje w głównej mierze o wyborze konkretnego wykonawcy, są opinie na jego temat, dlatego firmy tak bardzo o nie zabiegają, prosząc swoich klientów o pozostawienie swojej recenzji. O ile otrzymujemy pozytywne bądź neutralne opinie przemawiają one na naszą korzyść, gorzej jednak gdy w firmowym profilu pojawia się coraz więcej negatywnych komentarzy,  zwłaszcza nie mających nic wspólnego z prawdą. Mogą one skutecznie odstraszyć naszych potencjalnych klientów. Jak  usunąć opinie z Google z firmowego profilu?

Jak usunąć opinie z Google – czy to w ogóle możliwe?

Posiadając wizytówkę swojej firmy w Google Maps, każda firma powinna zdawać sobie sprawę, że będzie oceniana przez użytkowników, którzy skorzystali z jej usług. Oczywiście często zdarzają się sytuacje, że pojawiające się negatywne opinie w profilu firmy w są np. wynikiem nieuczciwych działań naszych konkurentów bądź jakiegoś hejtera. Wszystkie bezpodstawne negatywne komentarze można zgłosić Google do usunięcia poprzez zgłoszenie takiej opinii jako naruszenie zasad bądź kontakt mailowy czy telefoniczny z oddziałem Google. Negatywne opinie mogą być jednak również zasłużoną oceną jaką uzyskuje firma od swoich klientów. W takich przypadkach większość negatywnych opinii da się usunąć poprzez sprawne reagowanie na nie w odpowiednim czasie. Musi to jednak wykonać profesjonalna agencja, która zajmuje się zarządzaniem reputacją firmy w Internecie i ma w tym duże doświadczenie, dzięki czemu możemy być pewni, że skutecznie wykreuje pozytywny wizerunek naszej firmy w sieci. Sprawdź tutaj: jak usunąć opinie z Google.