Negatywne opinie Google – ten problem dotyczy nie tylko Twojej firmy

Każda firma posiadająca swoją wizytówkę w Google prędzej czy później zetknie się z problemem negatywnych opinii. Nawet oferując dobry produkt, znajdą się osoby, które przyczepią się do byle szczegółów i wystawią nam albo niską ocenę gwiazdkową albo negatywną opinie Google. Czy powinniśmy się tym od razu przejmować i próbować usunąć taki komentarz ze swojej wizytówki?

Opinie Google – podejdź do tego racjonalnie

Każda firma chciałaby być postrzegana jako doskonała i zbierać same pozytywne opinie. Niestety, tak jak w normalnej rzeczywistości, tak i w sieci nie każdy będzie zadowolony z naszych usług i prędzej czy później pojawią się na nasz temat negatywne opinie. Nie należy popadać od razu w panikę i próbować na siłę ich usunąć. Ten problem nie dotyczy tylko naszej firmy, ale również tysięcy innych. Wbrew pozorom klienci wcale nie ufają najbardziej tym firmom, które zbierają same pozytywne komentarze na pięć gwiazdek.  Wiadomo, że każdej firmie prędzej czy później zdarzy się jakiś niepochlebny komentarz, jednak jeśli większość opinii jest pozytywna, to te kilka negatywnych nie powinno wpłynąć znacząco na nasze postrzeganie przez klientów.

Opinie Google – kiedy faktycznie stanowią problem?

Problem z negatywnymi opiniami Google zaczyna się, kiedy pojawiają się one nadmiernie i skutecznie odstraszają potencjalnych klientów oraz obniżają nasze pozycje w Google. W takiej sytuacji warto podjąć natychmiastowe działania, bo być może staliśmy się celem hejterskiego ataku albo nieuczciwych działań naszej konkurencji. Można samemu spróbować rozwiązać ten problem, zgłaszając takie opinie Google do usunięcia, bądź skorzystać z firm oferujących pomoc w usuwaniu negatywnych opinii i zwiększaniu widoczności.